torsdag 31 mars 2011

Sportfiskemässan fre-sön!

Imorgon drar Sportfiskemässan igång på Elmia i Jönköping. För en sportfiskenörd såsom mig själv och antagligen de flesta andra som läser detta, så är det inte fel att kunna vandra runt bland spön, rullar, båtar och olika utställare för att hetsa upp sig lite inför sommarhalvårets fisketurer. Som vanligt gäller att den som har mest fiskeprylar när han/hon dör vinner, så något lär man väl lufta plånboken ;-)

Om någon är intresserad av skjuts upp till mässan på fredag förmiddag så har jag 1-2 platser i min bil. Jag hoppas kunna lämna Kungsbacka kring kl. 11 och passerar därmed Göteborg en stund senare. Jag ska dock inte hem igen på kvällen, så transporten blir av typ enkelbiljett... Ring mig om detta blir aktuellt.

Hälsningar
Markus
0708-536322

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar