onsdag 2 mars 2011

Fiske torsdag!

Det blir en smått osannolik satsning på kummel från Vandias däck. Det trodde man väl inte i vintermörkret för någon vecka sedan... Dessutom har gråhajar och andra ovanliga gäster tagits i yrkesfiskarnas garn senaste veckan. Lite av en chansning och det är ett stort område som ska kammas av så oddsen är kanske inte så bra, men som vi brukar säga:
-Hemma i soffan får man ingen fisk...

Har precis fått en ny mobil, en Iphone 4, som jag tror jag fått ordning på så att jag kan blogga med den. Bör väl bli lite bättre bilder än min gamla trotjänare misstänker jag. Annars kommer rapport på kvällen. Kolla även Navias och Poseidons bloggar, Anders + D2 från Navia och Patrik + Olle från Poseidon är med ute! "Team Kungsbacka" består av Micael + Håkan från Confidence, berggyltakungen Mattias Jonsson, samt undertecknad.

Hälsningar
Markus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar